
Bütün vakansiyalar
Aktiv vakansiyaları buradan izləyə bilərsiniz. Hər hansı bir vakansiyaya müraciət etmək üçün zəhmət olmasa ilk öncə şəxsi profilinizi yaradın.


Maddi üzrə mütəxəssis

Təhlükəsizlik Əməliyyatları Mərkəzinin Aparıcı Analitiki
· L1 tərəfdən eskalasiya olunmuş SIEM incidentlərini araşdırmaq
· SIEM qaydalarının yazılması və mövcud qaydalarda “rule tuning”
· DLP sistemini təkmilləşdirilmək və dəyişən infrastruktura uyğunlaşdırmaq
· Kibertəhdidlərin kəşfiyyatı (CTI) sistemindən daxil olmuş insidentləri analiz etmək və cavab tədbirlərini təşkil etmək
· Sosial mühəndislik (fişinq simulyasiları) kampaniyalarını həyata keçirmək
· SIEM, XDR, NGFW və digər həllər vasitəsilə log və insident bildirişlərini analiz etmək, əlaqəli hadisələri korrelyasiya etmək
· Zərərli proqram təminatları, imtiyazların sui-istifadəsi və məlumat sızması ilə əlaqəli insidentləri araşdırmaq
· Şirkət daxilində informasiya təhlükəsizliyi üzrə standartların və siyasətlərin tətbiqini monitorinq etmək

Analitika və Hesabatvermə üzrə Mütəxəssis
- Ay ərzində reallaşan kampaniyaların sistemə daxil edilməsini həyata keçirmək;
- Sistemdə olan kampaniyalara dəyişikliklərin edilməsi prosesini həyata keçirmək;
- Kampaniya gedişatına nəzarət etmək, təsdiqlənmə prosesini kontrolda saxlamaq;
- Kampaniyaların inkişafı istiqamətində müvafiq təkliflər irəli sürmək;
- Hazır olan kampaniyaları aidiyyatı üzrə satış kanallarına elan etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək;
- Satış üzrə hesabatlar və analiz yaradılması;
- Yeni məhsulların təsdiqi;
- Mallara yetki kontrol edilməsi;
- Malların qiymətlərinin dəyişdirilməsi və təyin edilməsi;
- Xərclər üçün EBA yazılması.
- “Modern trade kanalına göndəriləcək təklifləri yoxlayaraq, onların verilmiş büdcə çərçivəsində olub-olmadığını təsdiqləmək.”
- Qiymət dəyişiklikləri zamanı şəbəkələrə məlumatın vaxtında çatdırılması və bu prosesə nəzarət;
- Şəbəkələrdən qiymət fərqləri ilə bağlı məlumat daxil olduqda, həmin fərqlərin səbəblərinin araşdırılması və bu kimi halların qarşısının alınması;
- Xərclərin idarə olunması və nəzarətdə saxlanılması.

Məhsulların Qəbulu, Saxlanlması və Utilizasiyası Nəzarət Mütəxəssisi

Marketinq meneceri
1.Şirkətin məhsul və xidmətlərinin bazarda tanıdılması, satışlarının artırılması və marka imicinin gücləndirilməsi üçün effektiv marketinq strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi
2. Marketinq strategiyalarının və planlarının hazırlanması və icrası
3. Müştəri bazasının genişləndirilməsi və müştəri münasibətlərinin qurulması
4. Marketinq büdcəsinin idarə olunması və hesabatların hazırlanması