Bütün vakansiyalar

Aktiv vakansiyaları buradan izləyə bilərsiniz. Hər hansı bir vakansiyaya müraciət etmək üçün zəhmət olmasa ilk öncə şəxsi profilinizi yaradın.

Filter

İş növləri

    İş sahəsi

Merçendayzer

Bakı şəhəri daxili
Son müraciət tarixi: 30 Nov

    

Məhsulları şirkətin  standartlarına uyğun olaraq satış nöqtələrindəki vitrin, rəf və s. sərgilənmə yerlərində düzülüşünün təmini. 




Satış üzrə mütəxəssis

Bakı, Keşlə qəsəbəsi, Zəki Məmmədov 2a
Son müraciət tarixi: 24 Nov



Ticari Marketinq üzrə mütəxəssis

Bakı, Keşlə qəsəbəsi, Zəki Məmmədov 2a
Son müraciət tarixi: 24 Nov

Ümumi məlumat:

Ticarət Marketinq Mütəxəssisi distribüsiya, sərgilənmə, aktivliklər və qiymət faktorları ilə brend strategiyasına uyğun marketinq strategiyasının hazırlanmasına cavabdehdir. Ticari marketoloq qiymət dəyişikliklərini, monitorinq vəziyyətini, rəqib hərəkətlərini və satış məlumatlarını təhlil etməli, gündəlik olaraq satış komandasını istiqamətləndirməlidir.

 

 

 

 




Təhlükəsizlik Əməliyyatları Mərkəzinin Aparıcı Analitiki

Azure biznes mərkəzi
Son müraciət tarixi: 30 Nov

 

·       L1 tərəfdən eskalasiya olunmuş SIEM incidentlərini araşdırmaq

·       SIEM qaydalarının yazılması və mövcud qaydalarda “rule tuning”

·       DLP sistemini təkmilləşdirilmək və dəyişən infrastruktura uyğunlaşdırmaq

·       Kibertəhdidlərin kəşfiyyatı (CTI) sistemindən daxil olmuş insidentləri analiz etmək və cavab tədbirlərini təşkil etmək

·       Sosial mühəndislik (fişinq simulyasiları) kampaniyalarını həyata keçirmək

·       SIEM, XDR, NGFW və digər həllər vasitəsilə log və insident bildirişlərini analiz etmək, əlaqəli hadisələri korrelyasiya etmək

·       Zərərli proqram təminatları, imtiyazların sui-istifadəsi və məlumat sızması ilə əlaqəli insidentləri araşdırmaq

·       Şirkət daxilində informasiya təhlükəsizliyi üzrə standartların və siyasətlərin tətbiqini monitorinq etmək



Analitika və Hesabatvermə üzrə Mütəxəssis

Azure biznes mərkəzi
Son müraciət tarixi: 17 Nov


-        Ay ərzində reallaşan kampaniyaların sistemə daxil edilməsini həyata keçirmək;

-        Sistemdə olan kampaniyalara dəyişikliklərin edilməsi prosesini həyata keçirmək;

-        Kampaniya gedişatına nəzarət etmək, təsdiqlənmə prosesini kontrolda saxlamaq;

-        Kampaniyaların inkişafı istiqamətində müvafiq təkliflər irəli sürmək;

-        Hazır olan kampaniyaları aidiyyatı üzrə satış kanallarına elan etmək;

-        Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək;

-        Satış üzrə hesabatlar və analiz yaradılması;

-        Yeni məhsulların təsdiqi;

-        Mallara yetki kontrol edilməsi;

-        Malların qiymətlərinin dəyişdirilməsi və təyin edilməsi;

-        Xərclər üçün EBA yazılması.

-        “Modern trade kanalına göndəriləcək təklifləri yoxlayaraq, onların verilmiş büdcə çərçivəsində olub-olmadığını təsdiqləmək.”

-        Qiymət dəyişiklikləri zamanı şəbəkələrə məlumatın vaxtında çatdırılması və bu prosesə nəzarət;

-        Şəbəkələrdən qiymət fərqləri ilə bağlı məlumat daxil olduqda, həmin fərqlərin səbəblərinin araşdırılması və bu kimi halların qarşısının alınması;

-        Xərclərin idarə olunması və nəzarətdə saxlanılması.