Şəhər
Bakı
Məşğulluq növü
Tam iş günü
Maaş
-
Son müraciət tarixi
28 Dec
Ünvan
Keşlə
Müraciət et

Ümumi məlumat


Öhdəliklər

1. Bazar analizlərinin (mal növləri-qiymətlər-trendlər-dəyişimlər) mütəmadi və düz olaraq araşdırılması, fərqli kanallar ilə bu bilgilərin kontrol edilməsini həyata keçirmək;

2. Təyin olunmuş boş kateqoriyalarda və ya bazarda satış həcmi qazanıla biləcək araşdırmaların aparılmasını təşkil etmək və satışa nəzarət etmək;

3. Marka/məhsul performansını müşahidə edərək təhlil etmək;

4. Şöbənin bütün proseslərində daxili qaydalara, prosedurlara və keyfiyyət standartlarına əməl olunmasına nəzarət etmək;

5. Şöbənin illik, rüblük və aylıq fəaliyyət planlarını hazırlamaq və icrasını təmin etmək;

6. Məhsulun qablaşdırmasını, reklamını, çap materiallarının məhsul və marka bütünlüyünə uyğun olmasını təmin etmək;

7. Bazar dinamikasını, rəqibləri və rəqib məhsullarını təqib edərək, öz təklifləri ilə məruzə etmək;

8. Marketinq kommunikasiyalarının effektivliyinin monitorinqi və hesabatı, aylıq marketing fəaliyyətlərinin hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunmasını təmin etmək;

9. Marketinq layihələrinin həyata keçirilməsi üçün digər departamentlər və struktur vahidləri ilə davamlı əlaqə saxlayaraq koordinasiyalı fəaliyyət göstərmək;

10. Şirkətin etibarının qorunmasını, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etmək;

11. Fəaliyyəti ilə əlaqədar digər struktur bölmə vahidləri ilə koordinasiyanı təşkil etmək;

12. Şirkətin strukturu və idarəetmə prinsiplərinə,  subordinasiya və etika qaydalarına əməl olunmasına nəzarət etmək;

13. Marketinq Şəxsi Marka  məhsuldarlığının idarə olunmasını təmin etmək;

14. Şirkət prinsiplərinə uyğun olaraq şirkətin şəxsi markalarının ümumi dövrüyyədə payını artırmağa xidmət etmək;

15. Şirkətin məqsəd və hədəfləri istiqamətində çalışmaq;

16.   Rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsini təşkil etmək.


Tələblər

1. Təhsil

  • Ali təhsil (İdarəetmə, Biznes İdarəçiliyi, İqtisadiyyat, və ya uyğun sahələr üzrə).

  • Magistr dərəcəsi üstünlükdür.

2. İş Təcrübəsi

  • Minimum 3–5 il rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi.

  • Komanda idarəçiliyi və şöbə fəaliyyətinin təşkilində təcrübə.

  • Layihə idarəetməsi və proses optimallaşdırması üzrə bilik və təcrübə üstünlük hesab olunur.

3. Peşəkar Biliklər

  • Strateji və operativ idarəetmə prinsipləri.

  • KPI-ların qurulması, performans təhlili və hesabatların hazırlanması.

  • Risklərin idarə edilməsi, proseslərin təkmilləşdirilməsi və daxili nəzarət sistemləri.

  • Qaydalar, prosedurlar və iş axınının tənzimlənməsi üzrə biliklər.

  • Büdcələşdirmə və resursların effektiv idarə edilməsi bacarığı.

4. Dil Bilikləri

  • Rus dili – mütləqdir (yazılı və şifahi).

  • Azərbaycan dili – yüksək səviyyədə.

  • İngilis dili – arzuolunandır.

5. Kompüter Bilikləri

  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək (Excel, PowerPoint, Word).

  • Analitik alətlərdən istifadə bacarığı üstünlükdür.

6. Şəxsi Keyfiyyətlər

  • Liderlik və qərarvermə bacarığı.

  • Analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı.

  • Vaxt idarəetməsi və prioritetləşdirmə qabiliyyəti.

  • Yüksək kommunikasiya və təqdimat bacarığı.

  • Komanda ilə effektiv iş və əməkdaşlıq mədəniyyəti.

  • Məsuliyyətlilik, operativlik və nəticəyönümlülük.



Bənzər vakansiyalar

Bakı, Keşlə
30 Dec


Bakı, Keşlə qəsəbəsi, Zəki Məmmədov 2a
24 Nov

Ümumi məlumat:

Ticarət Marketinq Mütəxəssisi distribüsiya, sərgilənmə, aktivliklər və qiymət faktorları ilə brend strategiyasına uyğun marketinq strategiyasının hazırlanmasına cavabdehdir. Ticari marketoloq qiymət dəyişikliklərini, monitorinq vəziyyətini, rəqib hərəkətlərini və satış məlumatlarını təhlil etməli, gündəlik olaraq satış komandasını istiqamətləndirməlidir.

 

 

 

 




Keşlə qəs.
26 Nov

1.Şirkətin məhsul və xidmətlərinin bazarda tanıdılması, satışlarının artırılması və marka imicinin gücləndirilməsi üçün effektiv marketinq strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi

2. Marketinq strategiyalarının və planlarının hazırlanması və icrası

3. Müştəri bazasının genişləndirilməsi və müştəri münasibətlərinin qurulması

4. Marketinq büdcəsinin idarə olunması və hesabatların hazırlanması