Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
28 FebÜnvan
Bakı, KeşləÜmumi məlumat
Ticarət
Marketinq Mütəxəssisi distribüsiya, sərgilənmə, aktivliklər və qiymət
faktorları ilə brend strategiyasına uyğun marketinq strategiyasının
hazırlanmasına cavabdehdir. Ticari marketoloq qiymət dəyişikliklərini,
monitorinq vəziyyətini, rəqib hərəkətlərini, satış məlumatlarını təhlil etməli
və gündəlik olaraq satış komandasını istiqamətləndirməlidir.
Öhdəliklər
- Ticari Marketinq Strategiyalarının həyata keçirilməsində, o cümlədən kampaniyalar, tanıtımın izlənilməsi, displeylər, mağazadaxili brendinq və digər əlaqəli funksiyalarda iştirak etmək;
- Azərbaycan bazarına yönəlmiş məhsul kateqoriyalarında və bazarda formalaşan yeni məhsul kateqoriyalarında müəyyən edilmiş biznes məqsədlərinə nail olmaq üçün Ticari Marketinq Strategiyasının inkişafı üçün planlamada iştirak etmək;
- Ərazi ziyarətləri- POS (satış nöqtəsi) üzrə rəqiblərin fəaliyyətinin, qiymət strategiyasının, cari promosyonların və stok səviyyəsinin monitorinqi;
- Stokların hərəkətinə nəzarət etmək, yavaş hərəkət edən və ya müddəti bitən məhsullar və ya promosyonlar üzrə ticari planlamalar hazirlayib satış komandasina təklif etmək;
- KA və ənənəvi ticarət kanalı müştəriləri üçün hər bir brend menecerlə (planoqram, tanıtım, ticarət, kommunikasiya) kommunikasiyani təşkil etməklə kateqoriyanı idarə etmək;
- BTL fəaliyyətlərinin həyata keçirilməsi (promouterlərin iş fəaliyyətinə nəzarət və hədəflərin təyin edilməsi,dadım aksiyaları, tanitim tipli hədiyyəli aktivliklər və s. planlanması və icrasina nəzarət);
- Ticari təkliflərin və istehlakçı təkliflərinin proqnozlaşdırılması və razılaşdırılmış dövrü planlaşdırma təqviminə uyğun olaraq tələbin planlaşdırma komandasına ötürülməsi;
- Ticari aktivliklər üzrə təxmini satışlara nail olmaq üçün satış meneceri ilə mütəmadi əlaqə saxlamaq;
- Üst rəhbərin tapşırıqlarını zamanında və doğru şəkildə yerinə yetirmək.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Rus Dili
- Məntiqi və analitik düşünmə qabiliyyəti;
- SAP roqramından istifadə təcrübəsi arzuolunandır;
- İngilis və rus dilləri arzuolunandır;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Problemləri həll etmək bacarığı.
Bənzər vakansiyalar
Kateqoriya Meneceri (Sağlam Qida)
· Marka Kateqoriyası içərisində əhatəli bir çeşid siyahısı tərtib etmək və təqib etmək
· Hər marka kateqoriyası içərisində çeşidləri kateqoriyalara ayırmaq və pozisiyaya görə harada satılması lazım olduğunu müəyyən etmək (Minimarket, Supermarket və s.)
· Hər çeşid qrupunu kateqoriyalara ayırmaq / hər bir çeşidin gücünü və rəqiblər qarşısındakı mövqeyini aşkar etmək
· Yeni çeşidlərin artırılmasını təmin etmək
· Müştəri ehtiyaclarını izləmək
· Çeşid siyahısındakı boşluqların aşkarlanmasını həyata keçirmək
· Alıcılar və onların ehtiyaclarının araşdırılmasını təmin etmək
· Alıcı bazarını bölümlərə ayırmaq (kimlər satın alır və necə satın alır?)
· Araşdırma üçün ehtiyacları müəyyənləşdirmək
· Mövcud çeşidlər üçün alıcı ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək ( qutu ölçüləri, çeşidlər və s.)
· Mağaza araşdırmasını həyata keçirmək
· Müştəri ehtiyaclarına bağlı olaraq mağazalardakı çeşidləri yenidən təşkil etmək (bərabərləşdirmək)
· Çeşidlərin satış ömrünün idarə olunması həyata keçirmək
· Bazar yayımı və müqayisəsini həyata keçirmək (Benchmarking)
· Bazar yayımı işlərini idərə etmək (araşdırma dəstəyi ilə), mağazaların və mağazalarda olan çeşidlərin çoxaldılmasını təmin etmək (satış kateqoriyasına və çeşid kateqoriyasına görə müqayisə etmə /benchmarking), yayım işləri üçün ehtiyacları təyin etmək, həmçinin həyata keçirməni təşkil etmək
· Yayım işlərini bölgə və mağaza tipinə görə idarə etmək və istiqamətləndirmək
· Satış kollektivi ilə birlikdə yayım işləri yerlərini dəyərləndirmək
· Mağazalarda çeşid yayımını artırmaq üçün hərəkət planları hazırlamaq
· Hər çeşidə uyğun olaraq xüsusi marketinq planlarını və kampaniyaları təyin etmək
· Kampaniya planlaması və idarə edilməsini həyata keçirmək
· Fəaliyyəti ilə əlaqədar digər struktur bölmə vahidləri ilə kordinasiyanı təşkil etmək
· Şirkətin etibarının qorunmasını, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etmək
· Şirkət strukturu və idarəetmə prinsiplərini öyrənmək, subordinasiya və etika qaydalarına riayət etmək
· Əmək fəaliyyətinə dair müəyyən edilmiş qaydada hər ay üzrə hesabatı Şöbə müdirinə təqdim etmək
· Korporativ prosedurlar çərçivəsində rəhbərləri tərəfindən verilən digər yazılı və şifahi tapşırıqları icra etmək
· Şirkətin məqsəd və hədəfləri istiqamətində çalışmaq