Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
29 DecÜnvan
Bakı, KeşləÜmumi məlumat
Ticarət
Marketinq Mütəxəssisi distribüsiya, sərgilənmə, aktivliklər və qiymət
faktorları ilə brend strategiyasına uyğun marketinq strategiyasının
hazırlanmasına cavabdehdir. Ticari marketoloq qiymət dəyişikliklərini,
monitorinq vəziyyətini, rəqib hərəkətlərini, satış məlumatlarını təhlil etməli
və gündəlik olaraq satış komandasını istiqamətləndirməlidir.
Öhdəliklər
- Ticari Marketinq Strategiyalarının həyata keçirilməsində, o cümlədən kampaniyalar, tanıtımın izlənilməsi, displeylər, mağazadaxili brendinq və digər əlaqəli funksiyalarda iştirak etmək;
- Azərbaycan bazarına yönəlmiş məhsul kateqoriyalarında və bazarda formalaşan yeni məhsul kateqoriyalarında müəyyən edilmiş biznes məqsədlərinə nail olmaq üçün Ticari Marketinq Strategiyasının inkişafı üçün planlamada iştirak etmək;
- Ərazi ziyarətləri- POS (satış nöqtəsi) üzrə rəqiblərin fəaliyyətinin, qiymət strategiyasının, cari promosyonların və stok səviyyəsinin monitorinqi;
- Stokların hərəkətinə nəzarət etmək, yavaş hərəkət edən və ya müddəti bitən məhsullar və ya promosyonlar üzrə ticari planlamalar hazirlayib satış komandasina təklif etmək;
- KA və ənənəvi ticarət kanalı müştəriləri üçün hər bir brend menecerlə (planoqram, tanıtım, ticarət, kommunikasiya) kommunikasiyani təşkil etməklə kateqoriyanı idarə etmək;
- BTL fəaliyyətlərinin həyata keçirilməsi (promouterlərin iş fəaliyyətinə nəzarət və hədəflərin təyin edilməsi,dadım aksiyaları, tanitim tipli hədiyyəli aktivliklər və s. planlanması və icrasina nəzarət);
- Ticari təkliflərin və istehlakçı təkliflərinin proqnozlaşdırılması və razılaşdırılmış dövrü planlaşdırma təqviminə uyğun olaraq tələbin planlaşdırma komandasına ötürülməsi;
- Ticari aktivliklər üzrə təxmini satışlara nail olmaq üçün satış meneceri ilə mütəmadi əlaqə saxlamaq;
- Üst rəhbərin tapşırıqlarını zamanında və doğru şəkildə yerinə yetirmək.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Rus Dili
- Məntiqi və analitik düşünmə qabiliyyəti;
- SAP roqramından istifadə təcrübəsi arzuolunandır;
- İngilis və rus dilləri arzuolunandır;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Problemləri həll etmək bacarığı.
Bənzər vakansiyalar
Kateqoriya Meneceri (Makaron və ədviyyatlar)
Kateqoriyanı idarə etməklə satış hədəflərini yerinə yetirmək.
Marka Meneceri (Bonduelle)
Markanı idarə etməklə Satış hədəflərini yerinə yetirmək. Bazar yayımı işlərini idərə etmək (araşdırma dəstəyi ilə), mağazaların və mağazalarda olan çeşidlərin çoxaldılmasını təmin etmək (satış kateqoriyasına və çeşid kateqoriyasına görə müqayisə etmə /benchmarking), yayım işləri üçün ehtiyacları təyin etmək, həmçinin həyata keçirməni təşkil etmək
Kateqoriya Meneceri (Kimberly Clarck)
Kateqoriyanı idarə etməklə
satış hədəflərini yerinə yetirmək