Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
30 DecÜnvan
Bakı, KeşləÜmumi məlumat
Markanı idarə etməklə Satış hədəflərini yerinə yetirmək. Bazar yayımı işlərini idərə etmək (araşdırma dəstəyi ilə), mağazaların və mağazalarda olan çeşidlərin çoxaldılmasını təmin etmək (satış kateqoriyasına və çeşid kateqoriyasına görə müqayisə etmə /benchmarking), yayım işləri üçün ehtiyacları təyin etmək, həmçinin həyata keçirməni təşkil etmək
Öhdəliklər
- Marka Kateqoriyası içərisində əhatəli bir çeşid siyahısı tərtib etmək və təqib etmək;
- Hər marka kateqoriyası içərisində çeşidləri kateqoriyalara ayırmaq və pozisiyaya görə harada satılması lazım olduğunu müəyyən etmək (Minimarket, Supermarket və s.)
- Hər çeşid qrupunu kateqoriyalara ayırmaq / hər bir çeşidin gücünü və rəqiblər qarşısındakı mövqeyini aşkar etmək;
- Yeni çeşidlərin artırılmasını təmin etmək;
- Müştəri ehtiyaclarını izləmək;
- Çeşid siyahısındakı boşluqların aşkarlanmasını həyata keçirmək;
- Alıcılar və onların ehtiyaclarının araşdırılmasını təmin etmək;
- Araşdırma üçün ehtiyacları müəyyənləşdirmək;
- Mövcud çeşidlər üçün alıcı ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək ( qutu ölçüləri, çeşidlər və s.)
- Mağaza araşdırmasını həyata keçirmək;
- Müştəri ehtiyaclarına bağlı olaraq mağazalardakı çeşidləri yenidən təşkil etmək (bərabərləşdirmək)
- Çeşidlərin satış ömrünün idarə olunması həyata keçirmək;
- Bazar yayımı və müqayisəsini həyata keçirmək (Benchmarking)
- Bazar yayımı işlərini idərə etmək (araşdırma dəstəyi ilə), mağazaların və mağazalarda olan çeşidlərin çoxaldılmasını təmin etmək (satış kateqoriyasına və çeşid kateqoriyasına görə müqayisə etmə /benchmarking), yayım işləri üçün ehtiyacları təyin etmək, həmçinin həyata keçirməni təşkil etmək;
- Yayım işlərini bölgə və mağaza tipinə görə idarə etmək və istiqamətləndirmək;
- Satış kollektivi ilə birlikdə yayım işləri yerlərini dəyərləndirmək;
- Mağazalarda çeşid yayımını artırmaq üçün hərəkət planları hazırlamaq;
- Kampaniya planlaması və idarə edilməsini həyata keçirmək;
- Hər çeşidə uyğun olaraq xüsusi marketinq planlarını və kampaniyaları təyin etmək;
- Fəaliyyəti ilə əlaqədar digər struktur bölmə vahidləri ilə kordinasiyanı təşkil etmək;
- Şirkətin etibarının qorunmasını, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etmək;
- Şirkət strukturu və idarəetmə prinsiplərini öyrənmək, subordinasiya və etika qaydalarına riayət etmək;
- Əmək fəaliyyətinə dair müəyyən edilmiş qaydada hər ay üzrə hesabatı Şöbə müdirinə təqdim etmək;
- Korporativ prosedurlar çərçivəsində rəhbərləri tərəfindən verilən digər yazılı və şifahi tapşırıqları icra etmək;
- Əmək və nizam-intizam qaydalarına riayət etmək;
- Şirkətin məqsəd və hədəfləri istiqamətində çalışmaq.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Məntiqi və analitik düşünmə qabiliyyəti;
- SAP proqramından istifadə təcrübəsi arzuolunandır;
- Azərbaycan və rus dillərini əla səviyyədə bilməli;
- Bazar analizləri etmə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Problemləri həll etmək bacarığı.
Bənzər vakansiyalar
Marka meneceri (Şirniyyat Kateqoriyası)
Markanı idarə etməklə Satış hədəflərini yerinə yetirmək. Bazar yayımı işlərini idərə etmək (araşdırma dəstəyi ilə), mağazaların və mağazalarda olan çeşidlərin çoxaldılmasını təmin etmək (satış kateqoriyasına və çeşid kateqoriyasına görə müqayisə etmə /benchmarking), yayım işləri üçün ehtiyacları təyin etmək, həmçinin həyata keçirməni təşkil etmək
Kateqoriya Meneceri (Makaron və ədviyyatlar)
Kateqoriyanı idarə etməklə satış hədəflərini yerinə yetirmək.
Ticari Marketinq üzrə mütəxəssis (Qastronom)
Ticarət
Marketinq Mütəxəssisi distribüsiya, sərgilənmə, aktivliklər və qiymət
faktorları ilə brend strategiyasına uyğun marketinq strategiyasının
hazırlanmasına cavabdehdir. Ticari marketoloq qiymət dəyişikliklərini,
monitorinq vəziyyətini, rəqib hərəkətlərini, satış məlumatlarını təhlil etməli
və gündəlik olaraq satış komandasını istiqamətləndirməlidir.
Kateqoriya Meneceri (Kimberly Clarck)
Kateqoriyanı idarə etməklə
satış hədəflərini yerinə yetirmək