Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
21 MayÜnvan
Bakı, Keşlə`Ümumi məlumat
Markanı idarə etməklə satış hədəflərini yerinə yetirmək
Öhdəliklər
Marka Kateqoriyası içərisində əhatəli bir çeşid siyahısı tərtib etmək və təqib etmək
Hər marka kateqoriyası içərisində çeşidləri kateqoriyalara ayırmaq və pozisiyaya görə harada satılması lazım olduğunu müəyyən etmək (Minimarket, Supermarket və s.)
Hər çeşid qrupunu kateqoriyalara ayırmaq / hər bir çeşidin gücünü və rəqiblər qarşısındakı mövqeyini aşkar etmək
Yeni çeşidlərin artırılmasını təmin etmək
Müştəri ehtiyaclarını izləmək
Çeşid siyahısındakı boşluqların aşkarlanmasını həyata keçirmək
Alıcılar və onların ehtiyaclarının araşdırılmasını təmin etmək
Alıcı bazarını bölümlərə ayırmaq (kimlər satın alır və necə satın alır?)
Araşdırma üçün ehtiyacları müəyyənləşdirmək
Mövcud çeşidlər üçün alıcı ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək ( qutu ölçüləri, çeşidlər və s.)
Mağaza araşdırmasını həyata keçirmək
Müştəri ehtiyaclarına bağlı olaraq mağazalardakı çeşidləri yenidən təşkil etmək (bərabərləşdirmək)
Çeşidlərin satış ömrünün idarə olunması həyata keçirmək
Bazar yayımı və müqayisəsini həyata keçirmək (Benchmarking)
Bazar yayımı işlərini idərə etmək (araşdırma dəstəyi ilə), mağazaların və mağazalarda olan çeşidlərin çoxaldılmasını təmin etmək (satış kateqoriyasına və çeşid kateqoriyasına görə müqayisə etmə /benchmarking), yayım işləri üçün ehtiyacları təyin etmək, həmçinin həyata keçirməni təşkil etmək
Yayım işlərini bölgə və mağaza tipinə görə idarə etmək və istiqamətləndirmək
Satış kollektivi ilə birlikdə yayım işləri yerlərini dəyərləndirmək
Şirkətin etibarının qorunmasını, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etmək
Şirkətin məqsəd və hədəfləri istiqamətində çalışmaq
Tələblər
· Satış sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
· Dil bilikləri: Rus dili (yaxşı səviyyədə)
· Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək (xüsusi ilə Excel və Power Point)
· Yüksək kommunikasiya və təqdim etmə bacarıqları
· Komandanı idarə etmək bacarığı
· Problem həll etmə bacarıqları
· Bazar analizləri etmə bacarığı
Bənzər vakansiyalar
Ticari marketinq üzrə mütəxəssis (Qastronom)
Ticari marketinq ilə bağlı strategiyaların həyata keçirilməsi
Marka Meneceri (Duru yağlar)
Markanı idarə etməklə satış hədəflərini yerinə yetirmək