Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
01 DecÜnvan
Bakı, KeşləÜmumi məlumat
Öhdəliklər
- Şəbəkə mağazalarla gündəlik Alış-Satış qiyməti hesabatlarının hazırlanması və aidiyyatı tərəflərlə paylaşılması
- Mail-dən gələn sifarişlərin standart formata salınması
- Müştərinin alış və Veysəloğlu MMC-nin satış qiymətlərinin, sistem bloklarının kontrolu və problemli məhsulların sifarişdən çıxarılması
- Sifarişlərin müştəri bazında sistemə daxil edilməsi
- Avtomatlaşdırılmış sifarişlər üzrə müştəri və məhsul məlumatlarının satış portalında daimi yenilənməsinin təmin edilməsi
- Avtosifarişlərin ERP sisteminə axışının kontrolu
- Problemli avto sifarişlərin səbəb araşdırılması və rəhbərliklə gün sonunda hesabat olaraq paylaşılması
- Normal və avtosifarişlər sistemə daxil edildikdən sonra sifariş hesabatının hazırlanması və rəhbərliklə paylaşılması
- Rut İdarəetmə proqramı vasitəsilə mövcud satış əməkdaşları rutu kontrolu və optimizasiyasının aparılması
- Optimizasiya nəticələrinin müvafiq tərəflərlə bölüşülməsi
Tələblər
· Stresin idarə edilməsi bacarığı;
· Analitik düşüncə, təhlil və qərarvermə qabiliyyəti;
· Komandada işləmək bacarığı;
· Dəqiq, diqqətli və ünsiyətcil olmaq;
· MS Office (Excel yüksək səviyyədə);
· SAP ERP sistemindən (SD modulu) istifadə etmək bacarığı;
· Vebsayt administrasiyası bacarığı;
· Satış əməliyyatları üzrə təcrübə üstünlükdür.
Bənzər vakansiyalar
Ticari Marketinq üzrə mütəxəssis
Ümumi məlumat:
Ticarət Marketinq Mütəxəssisi distribüsiya, sərgilənmə, aktivliklər və qiymət faktorları ilə brend strategiyasına uyğun marketinq strategiyasının hazırlanmasına cavabdehdir. Ticari marketoloq qiymət dəyişikliklərini, monitorinq vəziyyətini, rəqib hərəkətlərini və satış məlumatlarını təhlil etməli, gündəlik olaraq satış komandasını istiqamətləndirməlidir.
Marketinq meneceri
1.Şirkətin məhsul və xidmətlərinin bazarda tanıdılması, satışlarının artırılması və marka imicinin gücləndirilməsi üçün effektiv marketinq strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi
2. Marketinq strategiyalarının və planlarının hazırlanması və icrası
3. Müştəri bazasının genişləndirilməsi və müştəri münasibətlərinin qurulması
4. Marketinq büdcəsinin idarə olunması və hesabatların hazırlanması