Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
17 JanÜnvan
KeşləÜmumi məlumat
Öhdəliklər
- Badamlı Çağrı Mərkəzi üzrə biznes proseslərin yaxından izlənilməsi
- Proseslərdə olan boşluqların və yanlışlıqların aşkarlanması, düzəlişlər üçün təklif planlarının hazırlanması
- Razılaşdırılmış təkliflər üzrə proses dəyişikliklərinin planlanmış formada, zamanlı şəkildə irəliləməsinə nəzarət
- Yenilənmiş proseslərin müvafiq şəkildə icrasının nəzarəti
- Kritik problemlərdə və gərgin iş rejimlərində əməliyyat komandasına dəstək
- Görülən işlər və icra olunan əməliyyatlar üzrə hesabatlılığın təmin olunması
- Müxtəlif ERP sistemlərilə işləyərək işlərin aparılması
- Müştəri və sürücü problemlərinin həllinə dəstək
Tələblər
· Analitik düşüncə, təhlil və qərarvermə qabiliyyəti
· Stresin idarə edilməsi bacarığı;
· Komandada işləmək bacarığı;
· Diqqətli və ünsiyətcil olmaq;
· MS Office (Excel yüksək səviyyədə);
· Vebsayt administrasiyası bacarığı
Bənzər vakansiyalar
Biznes İnkişaf Şöbə Müdiri (Mars)
Keşlə
01 Jan
Marketinq meneceri
Keşlə qəs.
13 Jan
1.Şirkətin məhsul və xidmətlərinin bazarda tanıdılması, satışlarının artırılması və marka imicinin gücləndirilməsi üçün effektiv marketinq strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi
2. Marketinq strategiyalarının və planlarının hazırlanması və icrası
3. Müştəri bazasının genişləndirilməsi və müştəri münasibətlərinin qurulması
4. Marketinq büdcəsinin idarə olunması və hesabatların hazırlanması