Şəhər
Bakı
Məşğulluq növü
Tam iş günü
Maaş
-
Son müraciət tarixi
17 Jan
Ünvan
Keşlə
Müraciət et

Ümumi məlumat


Öhdəliklər

  • Badamlı Çağrı Mərkəzi üzrə biznes proseslərin yaxından izlənilməsi
  • Proseslərdə olan boşluqların və yanlışlıqların aşkarlanması, düzəlişlər üçün təklif planlarının hazırlanması
  • Razılaşdırılmış təkliflər üzrə proses dəyişikliklərinin planlanmış formada, zamanlı şəkildə irəliləməsinə nəzarət
  • Yenilənmiş proseslərin müvafiq şəkildə icrasının nəzarəti
  • Kritik problemlərdə və gərgin iş rejimlərində əməliyyat komandasına dəstək
  • Görülən işlər və icra olunan əməliyyatlar üzrə hesabatlılığın təmin olunması
  • Müxtəlif ERP sistemlərilə işləyərək işlərin aparılması
  • Müştəri və sürücü problemlərinin həllinə dəstək


Tələblər

·       Analitik düşüncə, təhlil və qərarvermə qabiliyyəti

·       Stresin idarə edilməsi bacarığı;

·       Komandada işləmək bacarığı;

·       Diqqətli və ünsiyətcil olmaq;

·       MS Office (Excel yüksək səviyyədə);

·       Vebsayt administrasiyası bacarığı



Bənzər vakansiyalar

Keşlə
01 Jan


Keşlə qəs.
13 Jan

1.Şirkətin məhsul və xidmətlərinin bazarda tanıdılması, satışlarının artırılması və marka imicinin gücləndirilməsi üçün effektiv marketinq strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi

2. Marketinq strategiyalarının və planlarının hazırlanması və icrası

3. Müştəri bazasının genişləndirilməsi və müştəri münasibətlərinin qurulması

4. Marketinq büdcəsinin idarə olunması və hesabatların hazırlanması