Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
17 MayÜnvan
Zəki Məmmədov 2 aÜmumi məlumat
Məhsulları düzülüş standartlarına uyğun olaraq satış nöqtələrindəki vitrin, rəf və s. sərgilənmə yerlərində düzür.
Öhdəliklər
Təyin olunmuş iş günləri və iş saatlarında təhkim olunmuş mağazada olmaq |
Şirkət məhsullarını mağazada uyğun kateqoriyalarda təmin və təmsil etmək |
Məhsulların vitrin düzülüşünə, istifadə müddətinə və tövsiyyə qiymətinə diqqət etmək, uyğunsuzluq aşkar edildikdə müvafiq düzəlişlər etmək |
Müəyyən dövrlərdə təyin olunmuş aksiyalarla, kampaniyalarla müştəriləri mütəmadi olaraq məlumatlandırmaq |
Müştəri ilə şirkətin borc hesabları arasında fərqlər yaranarsa problemin həllinin araşdırılmasında yaxından köməklik etmək və həlli üçün müştəriyə açıqlama vermək |
Mağaza daxilində hər hansı bir dəyişiklik olarsa hesabat verdiyi instansiyaya bu barədə dərhal məlumat vermək |
Şirkətlə müştəri arasında bağlanılmış müqavilə şərtlərinə əməl olunmasını şirkət tərəfdən təmin etmək |
Şirkətlə müştəri arasında bağlanılmış müqavilə şərtlərinə müştəri tərəfindən əməl edilməzsə hesabat verdiyi instansiyaya bu barədə dərhal məlumat vermək |
Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək |
Tələblər
Məhsulların satış nöqtələrində sərgilənmə texnikaları
- Effektiv ünsiyyət və danışıqlar aparma qabiliyyətləri olmalıdır
- Dəyişkən iş mühitinə adaptasiya qabiliyyətləri
- Daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etmək
- Özünə əminlik və kreativlik
Bənzər vakansiyalar
Satış üzrə mütəxəssis
Analitika və Hesabatvermə üzrə Mütəxəssis
- Ay ərzində reallaşan kampaniyaların sistemə daxil edilməsini həyata keçirmək;
- Sistemdə olan kampaniyalara dəyişikliklərin edilməsi prosesini həyata keçirmək;
- Kampaniya gedişatına nəzarət etmək, təsdiqlənmə prosesini kontrolda saxlamaq;
- Kampaniyaların inkişafı istiqamətində müvafiq təkliflər irəli sürmək;
- Hazır olan kampaniyaları aidiyyatı üzrə satış kanallarına elan etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək;
- Satış üzrə hesabatlar və analiz yaradılması;
- Yeni məhsulların təsdiqi;
- Mallara yetki kontrol edilməsi;
- Malların qiymətlərinin dəyişdirilməsi və təyin edilməsi;
- Xərclər üçün EBA yazılması.
- “Modern trade kanalına göndəriləcək təklifləri yoxlayaraq, onların verilmiş büdcə çərçivəsində olub-olmadığını təsdiqləmək.”
- Qiymət dəyişiklikləri zamanı şəbəkələrə məlumatın vaxtında çatdırılması və bu prosesə nəzarət;
- Şəbəkələrdən qiymət fərqləri ilə bağlı məlumat daxil olduqda, həmin fərqlərin səbəblərinin araşdırılması və bu kimi halların qarşısının alınması;
- Xərclərin idarə olunması və nəzarətdə saxlanılması.
Müştəri meneceri