Şəhər
Bakı
Məşğulluq növü
Tam iş günü
Maaş
-
Son müraciət tarixi
31 Jan
Ünvan
Keşlə Qəsəbəsi, 2-ci eninə 2

Ümumi məlumat

Kateqoriyanı idarə etməklə satış hədəflərini yerinə yetirmək


Öhdəliklər




·       Satış sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi 

·       Dil bilikləri: Rus dili (yaxşı səviyyədə)

·       Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək (xüsusi ilə Excel və Power Point)

·       Yüksək kommunikasiya və təqdim etmə bacarıqları

·       Komandanı idarə etmək bacarığı

·       Problem həll etmə bacarıqları

Bazar analizləri etmə bacarığı



Tələblər

·     


Marketinq strategiyasına uyğun olaraq yaranan təklifləri dəyərləndirib təmin etmək (yeni çeşid, yeni fabrik).

Əmək fəaliyyətinə dair müəyyən edilmiş qaydada hər ay üzrə hesabatı Departament Müdirinə təqdim etmək

Şirkətin məqsəd və hədəfləri istiqamətində çalışmaq

Vəzifəsinə uyğun işin keyfiyyətini artırmaq məqsədilə yeni təklif və fikirləri hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək

Bazarın monitorinq və təhlili fəaliyyətlərini icra etmək, rəqabət mühitini öyrənmək

Satış planının həyata keçirilməsini təmin etmək

Şirkətin mövcud olan daxili prosedur və qaydalarına uyğun işləri təşkil etmək

İdarə  etdiyi məhsul kateqoriyasının hədəfinə çatmasını təmin etmək

Şirkətin satış siyasətinə uyğun idarə etdiyi kateqoriya üzrə  məhsulların çeşidliliyi, qiyməti, mənfəəti və satış həcmini planlamaq və bununla bağlı işləri idarə etmək və təqib etmək

Şirkətin satış siyasətinə uyğun kateqoriya üzrə  məhsulları dəyərləndirmək

İdarə  etdiyi məhsul kateqoriyasının inkişaf planlarının hazırlanmasını koordinasiya etmək və bununla bağlı işlərin həyata keçirilməsini idarə etmək

Mütəmadi bazar araşdırmaları aparmaq, rəqiblər və onların fəaliyyəti haqqında məlumat etmək, mağaza müdirləri ilə görüşlər keçirmək, onların istəklərini təyin edərək satışların artırılmasına dair tədbirlər planı hazırlamaq və həyata keçirilməsinə nəzarət etmək

Nəzarətində olduğu məhsulların mağazalar üzrə alışı,satışı prosesinə nəzarət, mal qalığının idarə olunması, firmalardakı aktiv kampaniyaların dəyərləndirilməsi və tətbiqini  həyata keçmək

Bazar payı üçün plan qoyulması - ümumi və mağaza kateqoriyası /çeşid kateqoriyasına nəzarət etmək

Firmalarla müqavilələrin müzakirəsi ve imzalanması, müqavilələr üzrə vitrin bölgüsünün təmin edilməsini həyata keçirmək

Şirkətin strukturu və idarəetmə prinsiplərini öyrənmək, subordinasiya qaydalarına riayət etmək

Korporativ prosedurlar çərçivəsində rəhbərləri tərəfindən verilən digər yazılı və şifahi tapşırıqları icra etmək


Bənzər vakansiyalar

Keşlə qəs.,2-ci eninə küç
10 Apr

·        Marka Kateqoriyası içərisində əhatəli bir çeşid siyahısı tərtib etmək və təqib etmək

·        Hər marka kateqoriyası içərisində çeşidləri kateqoriyalara ayırmaq və pozisiyaya görə harada satılması lazım olduğunu müəyyən etmək (Minimarket, Supermarket və s.)

·        Hər çeşid qrupunu kateqoriyalara ayırmaq / hər bir çeşidin gücünü və rəqiblər qarşısındakı mövqeyini aşkar etmək

·        Yeni çeşidlərin artırılmasını təmin etmək

·        Müştəri ehtiyaclarını izləmək

·        Çeşid siyahısındakı boşluqların aşkarlanmasını həyata keçirmək

·        Alıcılar və onların ehtiyaclarının araşdırılmasını təmin etmək

·        Alıcı bazarını bölümlərə ayırmaq (kimlər satın alır və necə satın alır?)

·        Araşdırma üçün ehtiyacları müəyyənləşdirmək

·        Mövcud çeşidlər üçün alıcı ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək ( qutu ölçüləri, çeşidlər və s.)

·        Mağaza araşdırmasını həyata keçirmək

·        Müştəri ehtiyaclarına bağlı olaraq mağazalardakı çeşidləri yenidən təşkil etmək (bərabərləşdirmək)

·        Çeşidlərin satış ömrünün idarə olunması həyata keçirmək

·        Bazar yayımı və müqayisəsini həyata keçirmək (Benchmarking)

·        Bazar yayımı işlərini idərə etmək (araşdırma dəstəyi ilə), mağazaların və mağazalarda olan çeşidlərin çoxaldılmasını təmin etmək (satış kateqoriyasına və çeşid kateqoriyasına görə müqayisə etmə /benchmarking), yayım işləri üçün ehtiyacları təyin etmək, həmçinin həyata keçirməni təşkil etmək

·        Yayım işlərini bölgə və mağaza tipinə görə idarə etmək və istiqamətləndirmək

·        Satış kollektivi ilə birlikdə yayım işləri yerlərini dəyərləndirmək

·        Mağazalarda çeşid yayımını artırmaq üçün hərəkət planları hazırlamaq

·        Hər çeşidə uyğun olaraq xüsusi marketinq planlarını və kampaniyaları təyin etmək

·        Kampaniya planlaması və idarə edilməsini həyata keçirmək

·        Fəaliyyəti ilə əlaqədar digər struktur bölmə vahidləri ilə kordinasiyanı təşkil etmək

·        Şirkətin etibarının qorunmasını, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etmək

·        Şirkət strukturu və idarəetmə prinsiplərini öyrənmək, subordinasiya və etika qaydalarına riayət etmək

·        Əmək fəaliyyətinə dair müəyyən edilmiş qaydada hər ay üzrə hesabatı Şöbə müdirinə təqdim etmək

·        Korporativ prosedurlar çərçivəsində rəhbərləri tərəfindən verilən digər yazılı və şifahi tapşırıqları icra etmək

·        Şirkətin məqsəd və hədəfləri istiqamətində çalışmaq