Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
17 DecÜnvan
Zəki Məmmədov 2aÜmumi məlumat
Öhdəliklər
- Ticari marketinq strategiyalarının həyata keçirilməsinə, kampaniyaların, tanıtımların izlənilməsinə dəstək göstərmək; - Kampaniya gedişatına günlük , həftəlik və aylıq olaraq nəzarət etmək - Əməkdaşlıq edilən şirkətlərə aylıq satış və kampaniya hesabatını göndərmək - Satışla bağlı müxtəlif təhlillərin (illər üzrə çeşid və brendlər üzrə satış müqayisəsi təhlili, müştəri sayı və s.) aidiyyəti bölmələrə göndərmək - Motivasya əsaslı satış datasının əldə olunması və növbəti ay motivasya planlanılması - Stok analizinin aparılması və stok dəyərinin təhlili |
- Ərazi ziyarətləri, POS (satış nöqtəsi) üzrə rəqiblərin fəaliyyətinin, qiymət strategiyasının, cari promosyonların və stok səviyyəsinin monitorinqini həyata keçirmək; - KA (Key Account) və Ənənəvi ticarət (TT) kanallarında (planoqram, tanıtım, ticarət, kommunikasiya) ticari aktivlikləri idarə etmək; - KA (Key Account) aktivlikləri ilə bağlı danışıqlar aparmaq və bunun əsasında təkliflər planı hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək; - Satış və Marketinq gedişat anlizi və hədəf planlama |
- BTL fəaliyyətlərini həyata keçirmək (promouterlərin iş fəaliyyətinə nəzarət və hədəflərin təyin edilməsi, dadım aksiyaları, tanıtım tipli hədiyyəli aktivliklər və s. planlanması və icrasına nəzarət) - Stokların hərəkətinə mütəmadi nəzarət etmək, zəif hərəkətli məhsullar və ya promosyonlar üzrə ticari planlamalar hazırlayıb satış komandasına təkliflər vermək.
|
Tələblər
- Ali təhsil (Biznesin İdarə Edilməsi, Marketinq və ya İqtisadiyyat yönümlü);
- Azərbaycan və rus dillərini əla, ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək;
- Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarını əla səviyyədə bilmək;
- Power BI əla səviyyədə bilmək
- SAP proqramından istifadə təcrübəsi arzuolunandır;
- CRM alətlərindən istifadə təcrübəsi;
- Nəticə yönümlü olmaq;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Şəxsi avtomobil və sürücülük vəsiqəsinin olması.
Bənzər vakansiyalar
Regional Satış Müdiri
- Distribyutorun səlahiyyətli nümayəndələri üçün auditlərin və təlimlərin keçirilməsi. Satış bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi üçün sahə işi standartları və meyarları ilə tanış olmaq. İş səviyyəsinin artırılması üçün bütün satış kanalları ilə işləmək
Kateqoriya Meneceri (Kimberly Clarck)
Kateqoriyanı idarə etməklə
satış hədəflərini yerinə yetirmək