Şəhər
Bakı
Məşğulluq növü
Tam iş günü
Maaş
-
Son müraciət tarixi
01 Jun
Ünvan
Bakı, Keşlə
Müraciət et

Ümumi məlumat

Ticari marketinq ilə bağlı strategiyaların həyata keçirilməsi 


Öhdəliklər

- Ticari Marketinq Strategiyalarının həyata keçirilməsində, o cümlədən kampaniyalar, tanıtımın izlənilməsi, displeylər, mağazadaxili brendinq və digər əlaqəli funksiyalarda iştirak etmək;

- Azərbaycan bazarına yönəlmiş məhsul kateqoriyalarında və bazarda formalaşan yeni məhsul kateqoriyalarında müəyyən edilmiş biznes məqsədlərinə nail olmaq üçün Ticari Marketinq Strategiyasının inkişafı üçün planlamada iştirak etmək;

- Ərazi ziyarətləri- POS (satış nöqtəsi) üzrə rəqiblərin fəaliyyətinin, qiymət strategiyasının, cari promosyonların və stok səviyyəsinin monitorinqi;

- Stokların hərəkətinə nəzarət etmək, yavaş hərəkət edən və ya müddəti bitən məhsullar və ya promosyonlar üzrə ticari planlamalar hazirlayib satış komandasina təklif etmək;

- KA və ənənəvi ticarət kanalı müştəriləri üçün hər bir brend menecerlə (planoqram, tanıtım, ticarət, kommunikasiya) kommunikasiyani təşkil etməklə kateqoriyanı  idarə etmək;

- BTL fəaliyyətlərinin həyata keçirilməsi (promouterlərin iş fəaliyyətinə nəzarət və hədəflərin təyin edilməsi,dadım aksiyaları, tanitim tipli hədiyyəli aktivliklər və s. planlanması və icrasina nəzarət);

- Ticari təkliflərin və  istehlakçı təkliflərinin proqnozlaşdırılması və razılaşdırılmış dövrü planlaşdırma təqviminə uyğun olaraq tələbin planlaşdırma komandasına ötürülməsi;

- Ticari aktivliklər üzrə təxmini satışlara nail olmaq üçün satış meneceri ilə mütəmadi əlaqə saxlamaq;

- Üst rəhbərin tapşırıqlarını zamanında və doğru şəkildə yerinə yetirmək.



Tələblər

Ali təhsil;

- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;

- Məntiqi və analitik düşünmə qabiliyyəti;

- SAP proqramından istifadə təcrübəsi arzuolunandır;

- Rus dili danışıq səviyyəsində;

- İngilis dili arzuolunandır;

- Komandada işləmək bacarığı;

- Problemləri həll etmək bacarığı.


Bənzər vakansiyalar

Bakı, Keşlə`
21 May

Markanı idarə etməklə satış hədəflərini yerinə yetirmək


Bakı, Keşlə
21 May

Markanı idarə etməklə satış hədəflərini yerinə yetirmək