Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
31 AugÜnvan
KeşləÜmumi məlumat
Məhsul qrupu, kateqoriya və ya satış təmsilçisi paketinə uyğun olaraq məhsulların
kataloqlarının hazırlanmasında iştirak etmək
Öhdəliklər
Məhsul qrupu, kateqoriya və ya satış təmsilçisi paketinə uyğun olaraq məhsulların kataloqlarının hazırlanmasında iştirak etmək; |
Qəbul edilmiş şərtlər əsasında məhsulların planoqramlarının hazırlanmasında iştirak etmək; |
Ay ərzində satış şöbələrinə müvafiq olaraq kampaniya və aktivlikləri hazırlamaq, sistemə işləmək və müvafiq Satış komandasını kampaniya və aktivliklər barədə məlumatlandırmaq; |
Təkliflərə əsasən İnsert jurnallarına daxil olacaq məhsulların siyahısını hazırlamaq və müvafiq strukturlarla bölüşmək; |
Kampaniya, İnsert və digər aktivliklərin ay ərzində davamlı olaraq izlənilməsini həyata keçirmək, hədəf analizlərini hazırlayaraq aidiyyəti Satış komandasına göndərmək; |
Aktivliklərə görə POP materialların hazırlanması üçün sifarişlər vermək, mövcud POP materialların effektivliyini dəyərləndirmək, ehtiyac olduqda dizaynlarını dəyişdirmək və növlərini artırmaq; |
Mütəmadi olaraq əraziyə səfərə çıxmaq, kateqoriya üzrə məhsulların satışını və sərgilənməsini izləmək, ehtiyac olduqda müvafiq əməkdaşları təlimatlandırmaq, rəqib şirkətlərin kampaniyalarını nəzarətdə saxlamaq, bazarda əlavə fürsətləri aşkarlamaq, ehtiyac olduqda Satış və Marketinq komandasına təkliflər vermək; |
Korporativ prosedurlar çərçivəsində rəhbərləri tərəfindən verilmiş digər yazılı və şifahi tapşırıqları icra etmək. |
Tələblər
· Marketinq, iqtisadiyyat, menecment istiqamətləri üzrə ali təhsil
· Təcrübə: minimum 6 ay
· Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı olmalı
· Aktiv, yenilikçi, kreativ, xoş görünüşlü, punktual, məsuliyyətli, komandada ilə işləmə bacarığı olmalı
· Müasir texniki ünsiyyət vasitələrindən və kommunikasiya vasitələrindən, məlumatlardan istifadə üsullarını bilməli
· Yazılı və vizual kontent hazırlamaq bacarığı
Bənzər vakansiyalar
Marka Meneceri (Pharma)
Markanı idarə etməklə Satış hədəflərini yerinə yetirmək. Bazar yayımı işlərini idərə etmək (araşdırma dəstəyi ilə), mağazaların və mağazalarda olan çeşidlərin çoxaldılmasını təmin etmək (satış kateqoriyasına və çeşid kateqoriyasına görə müqayisə etmə /benchmarking), yayım işləri üçün ehtiyacları təyin etmək, həmçinin həyata keçirməni təşkil etmək.
Marketinq Meneceri (Ulduz məhsulları üzrə)
Mövcud və potensial bazarların təhlil edilməsi. Müştəri ehtiyacları və rəqib fəaliyyətləri və trendlərlə bağlı məlumatların toplnaması
Marka Meneceri (Donmuş Məhsullar üzrə)
Markanı idarə etməklə satış hədəflərini yerinə yetirmək
Marka Meneceri (Duru yağlar)
Markanı idarə etməklə satış hədəflərini yerinə yetirmək